සුබ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා!!

ඉතින් කොහොමද? ගොඩ කාලෙකින්..මේ බ්ලොගර් සයිට් එකත් සැහෙන වෙනස් වෙලා...මේ අවුරුද්දේ අපේ ජීවිතත් සැහෙන්න වෙනස් වෙලා...නැද්ද? මගේ ගැන කියනවා නම් එහෙම මම රස්සාවෙනුත් අස් වෙලා,හිස් පර්ස් එකකුත් එක්ක දුක සේ ගෙදරට වෙලා ඉන්නවා....ඇයි ඉතින් විභාගයි, රස්සාවයි, අසනීප වලට බේත් ගන්න ඒවයි ඔක්කොම එකට කරන්න බෑ නේ....එත් දැන් තමා දුක හිතෙන්නේ, හදිස්සියකට ගන්න රුපියල් 10 ක් නෑ මගේ කියල!!


මේ ලඟදි අපේ අම්මල කතරගම ගියා, ඉතින් මගේ එකම බලාපොරොත්තුව විභාගෙන් පස්සේ අලුත් රස්සාවක් හින්ද මම අම්මට කිව්වා මම වෙනුවෙන් භාරයක් වෙනවා නම් අලුත් ජොබ් එකක සෙට් වෙන්න කියල බාර වෙන්න කියල. අම්මත් කිව්වා හා, ඔයාට රස්සාවකුත්, පොඩි අයියට පරස්තාවකුත්, ලොකු අයියගේ පවුලට අලුත් ළමයෙකුත් ලැබෙන්න කියල එහෙනම් බාර වෙන්නම් කියල... එත් ටික වෙලාවක් කල්පනා කරද්දී තමා පොඩි අවුලක් ආවේ... මම අම්මට කිව්වා, අනේ අම්මේ පටලවගන්න නම් එපා, එහෙම උනොත් මට පරස්තාවකුත්, පොඩි අයියට අලුත් රස්සාවකුත් ලොකු අයියලට බබෙකුත් ලැබෙයි කියල....

එත් අවුලක් නෑ, හිතමු හොඳටම පැටලිලා මට බබෙකුත්, පොඩි අයියට අලුත් රස්සාවකුත්, ලොකු අයියට අලුත් පරස්තාවකුත් සෙට් උනොත්!! ඉවරයි නේ !!

කොහොමෙන් කොහොම හරි කතරගම ගියාට බාර වෙන්න ලැබිල නෑ, මොන දේ වෙන්නෙත් හොඳට කියනවා නේ....

ඇත්තටම මේ ටිකේ ලිව්වේ නැත්තේ ලියන්න දෙයක් නැති නිසා....ජීවිතේ හරිම කම්මැලිකමේ ඔහේ ගලාගෙන යනවා...මේ අවුරුද්දෙවත් වෙනසක් වෙයි කියල හිතනවා, වෙනසක් උනේ නැත්නම් වෙනසක් කරන්න හරි ඕනේ...මෙහෙම බලන් ඉඳල බෑ.....

ඉතින් ඔයාල හැමෝටමත් ලැබුවා වූ නව වසර සුබ වේවා කියල පතනවා...... :) සියලු පැතුම් ඉටු වේවා!!


7 comments:

bingo said...

hey akkiyoooooooo!!!! talking about changes you must come and have a look at new icbs ..:)..well, we all are still in love our old place but here we have new facilities including a pool table :).....
guess the worst change!!!!!!
Mr. cute isn't single anymore...:D

poppy said...

Seriously?a pool table?can't be! And who's that lucky girl?a student?

bingo said...

hahaaaaaaaaaaa!!! um damn serious...
no one knows anything about it..guess he got engaged as secretly as possible..
now he has a separate room for himself with a board hanging on the door saying"DIRECTOR'S ROOM"(puh!)
oops!!! forgot to break the best news ......

Gaj. is joining icbs..

poppy said...

Oh my god!!! unbelievable !!! he's already engaged ?????? phew....and Gaj. joining it...damn.....what's happening to this world??lol

bingo said...

actually he has already joined....he is the head of edu. here....
and yeah I had been asking myself the same question ...:)

Anonymous said...

you mean Gaj L?ohhh nooooooooo.i think he acquired the icbs.

Su said...

හයියෝ මෙන්න මෙයා ආපහු ඇවිත්. අවුරුද්දයි මාස 4කට පස්සේ මම බ්ලොග් කියවන්න ඇවිත් බැලුව බ්ලොග් කීපයේ මේකත් තිබුණා.. ඒත් ලියපු ළමයා නැතුව.. දැන් මේ ඇවිත් ඉන්නේ.. යන්තම් ඇති... :D

Post a Comment