Fragrances...



hey you Mr.He-who-ruined-my-100th-post-AKA-my-brother's-friend, THANKS A LOT! I asked you to talk with me,and you contact my brother?wow...ok.bank name removed. :-P

Anyway I'm in a good mood today,so I won't drag this,but I promise.one more word,and I'll haunt you until your death! lol

mmm...today I'm talking about aftershaves & body sprays.ofcourse,cheap ones...I'm really jealous of men because they have all the good smelling perfumes and aftershaves.when my brother came this time he brought a Lynx chocolate fragranced body spray for dad.IMAGINE!CHOCOLATE!! Yeah I put an immediate-green-with-jealous facebook status update that day :-(

why always men get those!so unfair...

you know when I was a kid ladies perfumes always gave me a terrible headache.sometimes made me nauseaous.But a gents perfumes & aftershaves never did that to me...maybe that's the real reason of me loving those.

Some fragrances awakes memories deep inside me.for an example,old spice aftershave(picture above)reminds me of my dad & old times.He used that when I was a child,and now he uses that again and I love it!

Some fragrances makes me dizzy,(in a good way),making me attack the guy who's using that aftershave(in a good way)lol.yeah I get a sudden urge to jump to him & inhale & kiss madly.for an example Gillette Galactic (cool splash or something like that)does that to me.my bro (doc) bought it,but luckily never used it.It's still in his travelling bags at Padiyathalaawa.mmm...that fragrance is Hot!it's actually warm,masculine,and spicy....it's just about Rs800/+ I don't know about you guys,but I think it's me & my hormones,but I really like that one.

And about my ex bfs perfume...lol.thank god he didn't use any!so I don't have any memories associated...and that time I used Elizebeth Arden tea tree perfume,which he insulted saying I always smell like 'butter & roti" hehe.

Btw.Mr.cute uses a heavy perfume!(yeah we always sniffed when he passes our row) ;-)

So that's all.There is a big list of aftershaves & perfumes my dad & brothers used.I didn't write,just wanted to say I love all of it (except some local brands) and I'm so jealous with you guys! Duh!

21 comments:

රංග - මගේ ලෝකය said...

Most of the time I use Bvlgari, Issey Miyake, C.K and the stuff in the same range. But I always love lynx. Every time I travel to AUS I always buy a shit load of lynx. Yeah it’s cheap. But for some unknown reason I love it.

By the way I am proud to be a guy and I am just saying this to (ok let's forget it) :-P

Hope I will never see you in real life, since I don’t wanna see a girl jumping on me. I already had my fair share of life and no way in hell I expect such (no offense, it’s not about you. It’s a comment for all girls out there)

poppy said...

Lol.I said I get an urge to jump.lol.not that I ever would! Lol.

yep.Lynx is a cool brand.....hmm :-(

රංග - මගේ ලෝකය said...

Yeah I know I am safe since I am not dark and I dun have blue (or green) eyes and you’ve seen my pics on FB ;-)

ගයාන් තාරක said...

i think the reason is gents sprays smells make urge attraction of girls.. so boys use it and vice versa . :D

Unknown_User/හිඟන්නා said...

after a long time ... (*for me) ;

::: Notice :::

If any one need a kiss from poppy , have 2 liters of perfume all over your body ... (*lol don't get it serious .... :O)

@ ranga aiyya: dammn , you so pissed ,with girls !!!:P

රංග - මගේ ලෝකය said...

හිඟන්නා : Since you visited my blog, you already know the reason :-p

poppy said...

@unknown user/hinganna-yep.....after a long time...meh you don't need ltrs! Lol.ya ya.jst kidding
@gayan-ehemada?hehe.so u guys like those urges?lol
@ranga-mm...actually I've turned images off in my browser settings.I turn it on when someone change their profile pic & when someone upload pics which sounds interesting....hehe.so lots of my friends are faceless.I know them by their qualities...

poppy said...

@ranga-why?

Sam said...

Personally I love the "Pulse" of Lynx which is a body spray. That's the No.1 for me and nothing can top that.
Talking about perfumes, I'm not going after any particular brand. Sometimes there are very nice ones which we have never heard of even. So it's a totally new adventure for me when I'm shopping for a perfume. Currently I'm using a one called "Conquer" which is totally unknown and uncommon.

poppy said...

Yep.once I got a perfume called 'blue night' for my birthday,it was amazing.but I couldn't find it again...the perfume I use now has no brand I guess.name is 'true love'

Pramesti WIdya Kirana said...

hi, thank you for the comment in my blog :) it really helped me move on. you teach literature? WOW! btw, i loovvee the packaging from that old spice aftershave. it looks different from the regular aftershave you see. seeing you're from sri lanka, i use to have a close friend from colombo. you remind me a lot of her

poppy said...

I told u so,dnt give up! :-D yep.actually I taught,my students have changed that subject and chosen drama now.hehe.my super teaching skills! I scared them I think.lol.where do ur friend live?

niroshinie said...

For some reason there are only a few perfumes that I can bear to put on! The rest give me headaches too...So anyway I've been using Pleasures intense by Estee Lauder every single day for over an year now - and I love it! and I've been complimented on the way I smell by lots of ppl :D A bit expensive but if you like floral feminine ones you'll like it :)

poppy said...

Thanks for the tip :-D yep I like floral fragrances! I'll try it

said...

අද මන් දැක්කේ අපේ අයියා ගෙනාපු Deodorant වල තියෙනවා
AXE Dark Temptation with the effect of chocolate කියලා එකක් ඒක්ද දන්නේ නැහැ ඔයා ඔය කියලා තියෙන්නේ හැබැයි එකේ කිසිම චොකලට් සුවඳක් නම් එනෙන නැහැ. :-D

poppy said...

Anna hari!eka thamai.ane eken hari pani rasa suwandak enne! I love that!

dazzled said...

wow I think ranga is the only guy I've heard sayin' that he doesn't like when a girl jumps them .. :P :P :P

you know there is this really cheap body spray here called 'axe' , it really makes me hot ! shame every one uses it :P

my guy seemed to have this weird (in a good way) smell that made my senses go crazy .. funny that he never used a perfume !!

oh hell Mr.cute's perfume .. please don't remind me of it .. anyway I seemed to have a tendency to hold my breath/ stop breathing altogether when he was at a considerable proximity .. lol

and no yaa , your Elizabeth Arden thingy smelled like raw leaves and I sort of liked it .. and Im in love with the arden thingy I use .. It lasts for days .. lol

some men's fragrances makes me sneezy .. I remember a couple of instances i had a hard time suppressing the urge to sneeze when I was at 'job interviews' lol lol lol

poppy said...

lol.yeah...I remember that clearly...and u asking whether I smell "that" lol.
Hey did u see my new perfume?I like it...but the fragrance is so mild....

Anonymous said...

you remember what and whether u smell what ??? lol

dazz

poppy said...

Ofcourse I remember it.But it took days to catch that smell first!lol.

dazzled said...

grr remember what men??? I've lost track of what you are answering to !!!

Post a Comment